Translate

Sunday, May 4, 2014

ENDELIG PÅ VEIEN IGJEN..... !


ARVIKA!

Da har vi tatt oss en tur ut igjen, egentlig har vi hatt fri hele uken men denne
gangen prioriterte vi å få gjort litt hjemme.
 Hus og eiendom har blitt litt nedprioritert etter at vi fikk oss bobil for 2 år siden. 
Så fort vi har noen dager fri er vi raskt på tur.
Men nå er vi igang med å lage hagestue på verandaen,
 og jeg gleder meg veldig til den blir ferdig.


Dagen i dag startet med en tur på fotballbanen for å se yngstemann i flokken i aksjon.
 Det endte med 2 seire, 1 uavgjort og 1 tap. Best på banen var selvsagt vårt store talent,
( i rødt) og på sidelinjen sto den stolte far og fulgte ivrig med! 

Etter kampenes slutt tok vi ferden mot grensen og Charlottenberg.
 Men der var resepsjonen på vår utvalgte camping stengt, og ikke fikk vi kontakt med noen så vi valgte å fortsette til Arvika, og Ingestrands camping. Det var et utmerket valg for her er det virkelig vakkert og anbefales på det sterkeste!






Nå er dagen på hell, og vi gleder oss til reker med aioli og god drikke!
 Utsikten fra bilen akkurat nå er helt nydelig! :-)






Dagen etter dro vi hjemover men stoppet på Larkollen camping for 
en overnatting. Vi har lyst til å flytte hit etter hvert og jeg har faktisk
ikke vært på stedet tidligere, bare innom campingen en gang.
Så vi la ut på sykkeltur for å ta stedet i nærmere øyesyn. Det er en nydelig plass
og jeg kan absolutt se meg selv bo her om et års tid. Blir spennende å se om vi
finner det perfekte stedet for oss! Var så opptatt av å titte meg rundt at det ikke
ble så mange bilder, men et par fra stranda ble det da.






Flotte bobilplasser på campingen her også.

No comments: